Пішохідні переходи і байдужість “Київавтодору”

У Києві 94% пішохідних переходів залишаються небезпечними, при цьому більшість з них розташовані на шляху дітей до шкіл. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив Центр розвитку міста, який разом з PITBULL KIEV та Громадським об’єднанням «БАТЬКИ SOS» представив результати моніторингу небезпечних переходів столиці.

Зазначимо, що впорядкування пішохідних переходів відноситься до компетенції комунальної корпорації «Київавтодор».

«З початком нового навчального року ми провели повторний моніторинг адрес, аби з’ясувати, чи виправлено ситуацію та як змінилась мапа «гарячих точок» на дорогах столиці з моменту нашої торішньої презентації картинайнебезпечніших пішохідних переходів», – сказано у повідомленні.

Як зазначив активіст ЦРМ Федір Губенков, за рік роботи було усунуто лише 6% небезпечних переходів.

«На жаль, ентузіазм, який спочатку проявили представники влади, швидко пропав. За майже рік роботи були проведені тільки на 15 переходах. А це лише 6 відсотків від названих нами адрес. Тож найближчим часом ми проведемо серію заходів, щоб привернути увагу і влади, і жителівдо проблеми небезпечних переходів», – розповів Федір Губенков.

За словами співзасновниціГромадського об’єднання «БАТЬКИ SOS» Альони Парфьонової, потрібно ініціювати виїзди чиновників безпосередньо на місця, які становлять небезпеку для пішоходів.

«Більшість небезпечних переходів розташованона шляху дітей до своїх шкіл. Ми будемо ініціювати створення необхідних комісій з перебуваннямбезпосередньо на місці, щоб не тільки на карті чи фото чиновники могли побачити дійсну небезпеку для дітей та інших пішоходів», –впевнена Парфьонова.

Зі свого боку учасник проекту PITBULL KIEV Олексій Павловський згадав про таку важливу проблему, як неосвітлені пішохідні переходи.

«Ми всі хочемо переходити дороги та бути у безпеці, адже пішохід – це рівноправнийучасник дорожнього руху. Але нам відома така проблема Києва, як неосвітлені пішохідні переходи. Якщо людина переходить дорогу втемряві таодягнена в темний одяг, навіть у визначеному для цього місці, їй не гарантована небезпека. На жаль, це питання вирішується доволі повільно», – підсумував Павловський.

https://pl.com.ua/kiyivavtodor-za-rik-usunuv-problemu-lishe-6-nebezpechnih-perehodiv-doslidzhennya/