Звідки українці найчастіше отримують новини про війну?
Соціальні мережі стали для українців одним з основних джерел отримання інформації.
Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології, що проводилося на замовлення “Опори” з 3 по 26 травня.
По новини до соцмереж звертаються 76,6% українців.
На другому місці за популярністю телебачення з 66,7% голосів, на третьому – інтернет (не враховуючи соціальні мережі) – 61,2% користувачів.
Радіо слухають близько 28,4% українців, а друковані ЗМІ читають 15,7% опитаних.
Понад 92% респондентів від 18 до 39 років споживають новини у соціальних мережах. Так само як і понад 64% споживачів від 40 до 69 років.
Літні люди надають перевагу телебаченню і радіо.

Містяни більше довіряють соціальним мережам (57,7% порівняно з 46,5% мешканців сіл) та інтернет-ресурсам (51,4% порівняно з 43,8%).
Натомість жителі сільської місцевості мають більше довіри до телебачення (64,5% порівняно з 58,4% серед міських жителів), друкованих ЗМІ (29% порівняно з 19,9%) та радіо (38,7% порівняно з 31,9%).
Найбільше респондентів для отримання новин за останні два місяці використовували Telegram (65,7%), YouTube (61,2%) і Facebook (57,8%).
48% опитаних використовували Viber, 29,1% – Instagram, 19,5% – TikTok, 8,9% – Twitter. Близько 2% використовували інші соціальні мережі (WhatsApp, Signal).
Соціологи опитали телефоном 2009 респондентів.
Джерело: Gazeta.ua