Як позбутись негативних думок: 5 порад

Промовчіть і зробіть паузу
Майже в будь-якій ситуації, в якій доводиться мати справу з важкою і реактивною людиною, найкраще просто промовчати і зробити паузу. Це дасть можливість трохи охолонути, заспокоїтись і обрати найрозумнішу тактику вирішення конфлікту. А іноді з часом те, що нас дратує, забувається саме собою.

Почекайте і подивіться, що буде далі
В конфліктних ситуаціях дуже часто хочеться захистити себе і дати своєму кривднику гідну відсіч. Саме тому ми так сильно турбуємося про те, що сказати чи зробити в подібних випадках. Але якщо ви потрапили в таку ситуацію, спробуйте скористатися порадою психолога Сільвії Бурстін. Не відповідайте відразу – краще почекайте і подивіться, що буде далі.

Не грайте в гру “Хто винен?”
Розбирати події, які трапилися в минулому, і намагатися знайти винного (навіть якщо ви звинувачуєте себе) – непродуктивно. Погані речі або непорозуміння найчастіше трапляються в результаті цілої серії подій. Це як ефект доміно. В кінцевому підсумку не можна звинувачувати тільки одну людину. Спочатку стається щось одне, потім інше, потім ще щось. І так трапляється те, що трапляється.

Не будьте залежні від настрою іншої людини
Тут і додати нічого. Чому чийсь поганий настрій повинен псувати вам день? Якщо хтось усіма силами намагається “поділитися” з вами своїми негативними емоціями, обмежте спілкування з цією людиною на якийсь час.

Почніть з найголовнішої проблеми
Вчитель медитації Норман Фішер каже: що би з нами не відбувалося, найголовнішою проблемою завжди є злість. Вона створює хмару емоцій, яка заважає дати врівноважену і переконливу відповідь. В конфліктних ситуаціях найбільша проблема – це злість. Працюйте над собою – медитуйте, зробіть вправи, підіть на прогулянку. Говоріть якомога менше і дайте собі час охолонути. Робіть все, що завгодно, – але перш ніж розбиратися з кимось, розберіться самі з собою.

Trackbacks and pingbacks

Leave a Reply