Упродовж квітня-червня партії розтринькали на рекламу 60 млн
Політпартії та потенційних кандидатів у президенти закликали відмовитися від реклами до офіційного старту виборчої кампанії.
Про це йдеться на офіційному сайті Комітету виборців України, передає Соцпортал.
Так, за підрахунками КВУ, у порівнянні із І кварталом загальні витрати партій в ІІ кварталі 2018 року збільшилися маже вдвічі (100,1 млн проти 177,1 млн).
Загалом всі українські партії впродовж квітня-червня витратили на рекламу 60 млн грн. Із парламентських партій найбільше витратила “Батьківщина” (24,8 млн.), із позапарламентських – “Основа” (8,8 млн.).
При цьому офіційний старт виборчої кампанії із виборів глави держави відбудеться лише за дев’яносто днів до дня голосування – на початку січня 2019 року.
– Це дозволить зменшити найбільш витратну статтю виборчих бюджетів – телевізійну рекламу і створити більш рівні можливості для тих кандидатів, які не мають коштів для подібного політичного марнотратства, – підсумував голова КВУ Олексій Кошель.