У столиці закриваються магазини феєрверків та івент-агентства

Бізнесмен Леонід Овсієнко минулого тижня закрив магазин феєрверків у Києві. Бізнес став невигідним. Піротехніку майже перестали купувати у столиці.

“Салюти перестали купувати, щоб не лякати людей вибухами, – говорить Леонід Михайлович. – У багатьох містах феєрверки взагалі стали табу. Бізнес занепав. Хоча раніше влітку заробляв краще, ніж перед святами. Багато салютів купували на весілля. Якщо раніше влітку міг заробити до 12 тисяч гривень за день, то тепер ледь маю 2 тисячі в тиждень”.

Овсієнко торгував феєрверками понад 10 років.

“Востаннє гарні заробітки мав перед Новим роком. Від початку війни на сході заробітки впали, – каже Овсієнко. – Феєрверки, які не розпродав до закриття магазину, перевіз на склад. Їх планую збути перед Новим роком. Замовлення приймаю на електронну адресу і по телефону. Оголошення про товар у грудні планую розмістити в кількох столичних газетах. Вчорашнім конкурентам пропонував викупити у мене салюти по собівартості. Але в них теж мертвий сезон. Продавців позвільняли, торгують самі”.

Власники кількох видів бізнесу в Україні просто змушені згорнути свою діяльність на деякий час. Про це кореспонденту Gazeta.ua розказав бізнес-консультант Валерій Золотарьов.

“Важкі часи переживають власники ресторанів і розважальних центрів, – каже Золотарьов. – Люди стають скупими на розваги, бо їхні кишені швидко порожніють через подорожчання харчів. Попит на розваги впав через війну на сході. Закриваються івент-агентсва, бо люди перестали влаштовувати свята. Тому послуги організаторів весіль та ювілеїв теж стали не потрібними”.

За словами бізнес-консультанта, також скрутні часи настали у власників салонів краси і туристичних агентств.

Trackbacks and pingbacks

Leave a Reply