У Києві представили цифрову платформу, яка допоможе швидше реагувати на скарги щодо сміття

Столиця на базі Контактного центру 1551 об’єднала три мобільних застосунки — «1551» (додаток для жителів міста), «Чисте місто з 1551» (для інспекторів з благоустрою) та «Мобільний додаток керівника» (для керівників районів).

У середу, 13 листопада, об’єднану платформу презентували головам РДА у київській мерії. Адже саме на них ляже найбільше навантаження щодо швидкого та ефективного розв’язання побутових питань жителів столиці.

Раніше система працювала у тестовому режимі, а відсьогодні вже функціонує на повну потужність.

Треба встановити додаток 1551, зробити фото проблеми, наприклад, неприбраного сміття у дворі, скинути геолокацію, додати свій коментар. Звернення надходить до системи і автоматично реєструється. За короткий час проблема має бути розв’язана.

Відповідне звернення потрапляє до інспекторів з благоустрою, які протягом трьох днів мають розв’язати або надати аргументовану відповідь щодо неможливості виконати ті або інші роботи. Контроль за виконанням покладений на керівників РДА. На підставі оцінки роботи з вирішення питань, викладених у зверненнях громадян, здійснюватиметься рейтинг діяльності райдержадміністрацій.

Джерело: «Вечірній Київ»