У Кабміні витрачають мільйони гривень на саморекламу у друкованих ЗМІ та інтернеті
Майже 840 тисяч гривень заплатив Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України ФОПу за розміщення “інформаційної продукції” в інтернет-виданнях та друкованих ЗМІ. Дані трансакцій з’явилися на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів, повідомляє Експрес-онлайн.
Загалом із ФОП Сохар Орест Тарасович укладено два договори. Реклама у друкованих ЗМІ обійдеться у майже 1,03 мільйона гривень, а в інтернет-виданнях – у 580 тисяч.
За ці кошти рекламну продукцію мають розміщувати у двох виданнях в кожній області (лише у Київській області – в одній газеті). Найдорожче обходиться реклама у виданні в Запорізькій області (56 тисяч гривень) та в Київській (48,8 тисячі). Щодо інформаційної продукції в інтернет-виданнях, то у кожній області обрали від 1 до 4 інтернет-ресурсів для її розміщення. Найбільші суми за рекламу отримають інтернет-видання у Волинській (26,7 тисячі гривень) та Львівській (33,2 тисячі) області.
Окрім розміщення реклами у друкованих ЗМІ та Інтернет-виданнях, Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України замовив також цього року створення, розповсюдження та демонстрування реклами на щитах і сіті-лайтах в українських містах на суму майже 1,55 мільйона гривень та ще на 7,7 мільйона гривень.
Богданна МАРТИНИК