Тунель на аварійній ділянці Київського метрополітену «розкриють», щоб подивитися, як його будували

Тунель на аварійній ділянці на синій лінії Київського метрополітену «розкриють», щоб подивитися як його будували. Про це повідомив керівник столичного метро Віктор Брагінський в інтерв’ю «LB».

Зараз науковці проводять вишукувальні роботи: геологію, геодезію. Працюють над встановленням причин, чому така ситуація склалася раптово.

Як зазначив Брагінський, перші тріщини саме на ділянці з’єднання тунелів з’явилися після трьох місяців роботи цієї гілки метрополітену — у березні 2011-го.

Метрополітен міг впоратися з ними самостійно. Однак на початку грудня ситуація погіршилася раптово.

Брагінський пояснив, що якщо в тунелі з’являється тріщина, служба цю тріщину ліквідовує, тунель працює у звичайному режимі. Але коли з’явилася одна, її ліквідували, а поруч ще три-чотири одночасно намітилися — оце вже фактор раптовості.

«Багато тріщин з’явилося одночасно, і наші служби самостійно не могли зупинити їх. Після того, як розкриють котлован і ми зможемо добратися до тунелю з поверхні, побачимо, чи є там гідроізоляція, чи є хімзакріплення ґрунтів тощо», – розповів керівник столичного метро.

На уточнююче питання, чи означає розкрити котлован з поверхні, подивитися на його структуру зсередини, власне на те, як його будували, Віктор Брагінський зазначив, що «так».

Водночас він зазначив, що відкрито кримінальну справу.

Джерело: “Судово-юридична газета”