Шулявку очікують масштабні зміни
Станція метро «Шулявська».
Цей проект – прогресивний, і в півтора рази дешевший, ніж попередній. Роботи на Шулявці розпочнуться вже наприкінці цього року, як тільки знайдуть фінансування.
Стали відомі деякі аспекти майбутньої ділянки, які на сьогодні є вкрай проблемними. Автор проекту Віктор Петрук розповів, що старий шляхопровід доведеться повністю знести.
«Шляхопровід, який відслужив без малого півстоліття – аварійний. Після кількох пожеж він втратив певну здатність і повинен бути повністю розібраний. Новий шляхопровід передбачає 4 смуги руху. Ми перерозподілили транспортні потоки і знімемо з шляхопроводу інтенсивні лівоповоротні потоки. Завдяки цьому його пропускна здатність істотно збільшиться», – обіцяє Петрук.
Ще архітектори планують збільшити площу суспільного простору. Так, біля розв’язки з’являться два сквери: один, площею близько 1 га, розташується з боку кіностудії ім. Довженка, а другий займе 1,5 га простору з боку Центрального гастроному. У скверах побудують фонтани, скульптури та дитячі майданчики. Крім того, на новій розв’язці з’являться велодоріжки. При цьому велосипедист зможе без проблем проїхати через саморегульований рівень розв’язки в будь-якому напрямку.
Сквер біля Центрального гастроному і сквер біля кіностудії.
Вартість проекту обіцяє бути демократичною. Принаймні, в порівнянні з попередніми ініціативами. Так, на нову розв’язку на Шулявці потрібно приблизно 300 млн. грн. Заощадити вдалося, зокрема, на відмові від знесення цеху № 5 заводу «Більшовик», який коштував додатково 170 млн. грн.
Корпуса заводу «Більшовик».
Вже до вересня проект обіцяють повністю розписати і до кінця року почати роботу. Етапів будівництва буде всього 20, при цьому, жоден з них не має на увазі повне перекриття руху на даній ділянці – лише часткове обмеження. Якщо фінансування буде стабільним, на реконструкцію Шулявки піде півтора-два роки.
Leave a Reply
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.