Назвали стратегічну проблему запуску метро на Троєщину

Київські архітектори розповіли про головні будівельні проблеми столиці, а також шляхи їх вирішення, зокрема, підняли проблему будівництва метро на Троєщину.

Побудувати локальне метро на Троєщині – не проблема. Питання, як з’єднати його з існуючою системою трьох гілок метро. Камінь спотикання, де саме це зробити. Варіант на Подолі, де метро має входити під землю, обговорюється останні десять років. Крім того, мостовий перехід на Лівому березі впирається у вулицю Сулеймана Стальського. Якби мова про такий перехід йшла 35 або 40 років тому, проблем би не виникло, а зараз це місце – з цілісною транспортною структурою, врізатися в яку буде вкрай складно. Такий варіант вимагає колосальних коштів, яких столиця не має.

Також архітектори прокоментували один з пунктів Генплану про будівництво 28 млн. квадратних метрів нового житла.

Згідно нового Генплану, Київ розвиватиметься у своїх кордонах і на нові території не претендуватиме. Нібито має бути вибудовано 28 млн. квадратних метрів житла. За нормативами покладено мінімум 35 квадратних метрів на людину. Виходить, населення Києва має зрости на 800 тисяч осіб. Але Генплан говорить нам про те, що Київ не планує розширюватися територіально. Землі для будівництва нових будинків просто немає. Електрика, паркування – вся міська інфраструктура вже працює з перенапруженням.

Trackbacks and pingbacks

Leave a Reply