На станціях метро Києва встановили інформаційні стійки для пасажирів – навіщо вони та як ними скористатися
У столичній підземці з’явились інформаційні стійки, які допоможуть пасажирам швидко зв’язатися із довідковим центром метро.
Про це повідомляє “Київський метрополітен”.
Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій “Гідропарк”, “Лівобережна”, “Чернігівська” і “Лісова”. А на станціях “Дніпро” та “Дарниця” вони розташовані у вестибюлях.
Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань:
- режим роботи станцій;
- оплата проїзду;
- укриття на станціях під час повітряної тривоги;
- супровід маломобільних пасажирів;
- перевезення багажу;
- пільговий проїзд;
- повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
- звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира;
- виклик працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.
Крім того, на інформаційних стійках відображаються схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсування наземного транспорту.
Джерело: “Великий Київ”