На проблемній ділянці тунелю метро у Києві розкрили оправу й готують демонтаж

На проблемній ділянці “синьої” лінії метро у Києві підрядники нарешті розкрили оправу, демонтувавши декілька верхніх блоків. На самій оправі вже попрацювали правоохоронці, вони надали свій дозвіл на демонтаж. Наразі метробудівці продовжують розширювати отвір у склепінні тунелю, і готуються спустити донизу допоміжну техніку для демонтажу аварійної ділянки між ст.м. “Либідська” і “Деміївською”.

Про це розповідає інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, якому вдалося побувати на об’єкті та побачити, як йдуть роботи. Він каже, що наразі будівельники розширюють отвір у склепінні оправи тунелю та готують умови, щоб опустити всередину “засоби малої механізації” – техніка має пришвидшити роботи з демонтажу 27-метрової аварійної ділянки. Роботи ведуться у котловані, що було укріплено буросічними палями, влаштованому спеціально для ремонту.

“Вода в котлован вже майже не потрапляє, пливун, що оточував тунель, – підсушили і потроху вибирають, звільняючи оправу. Але, в міру “розкопок”, в місцях перетину тунелем стін котловану, ще влаштовуються додаткові водонепроникні стіни”, – каже інфраструктурний оглядач.

Трохи згодом, коли старі склепіння будуть остаточно демонтовані, почнуть укладати нову ділянку тунелю. Вона буде монолітною, залізобетонною та прямокутною в перерізі. А з круглою оправою старого тунелю ця ділянка стикуватиметься через спеціальні “коміри”. Вже потім замість старого ґрунту тунель буде засипаний піскоцементною сумішшю, а вже потім котлован закриють.

“Після того, як більшість адміністративно-погоджувальних процедур залишилося позаду, а котлован практично ізольований від зовнішнього середовища, робота має піти значно жвавіше. Найближчим часом “АВТОСТРАДА” планує збільшити чисельність робочих та одиниць техніки на об’єкті”, – зазначив Павло Авдокушин.

Також, за словами оглядача, прогнозованими термінами виконання ремонтних робіт на сьогодні є літо-осінь 2024 року. Саме демонтаж оправи він вважає початком “серйозної роботи”, яка зрештою призведе до монтажу нової ділянки тунелю.

Джерело: “Інформатор”