Микола Томенко: як законно позбавити мандатів депутатів-слуг Путіна із забороненої ОПЗЖ?

Тут керівники Верховної Ради із провладної партії-коаліції, які ще кілька років тому знущалися над чинною Конституцією і планували внести 465 змін у її 161 статтю, роз‘яснили, що Конституція України забороняє позбавляти мандатів НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ-слуг Путіна із забороненої ОПЗЖ?!

Мовляв за більш як 9 місяців повномасштабної війни російської орди вбивць, ґвалтівників і мародерів терористичного режиму військового злочинця Путіна та за 76 днів після остаточної заборони ОПЗЖ, як антиукраїнської партії ЗРАДНИКІВ-КОЛАБОРАНТІВ, ВР не має ПРАВОВИХ підстав для дострокового припинення повноважень АНТИНАРОДНИХ депутатів із партії Медведчука-Путіна. А для посилення своєї наукової правоти академік Академії правових наук Стефанчук наводить цілу 81 статтю Основного Закону, яку вивчають всі студенти-першокурсники в рамках курсу “Конституційне право України”.

Отож, вкотре поясню, що Конституція нашої Держави не заважає очищенню вищого законодавчого органа від колаборантів. Тепер популярно про те, як треба діяти для дострокового припинення повноважень народного депутата:- згідно п.2 статті 81 в разі “набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього”.

Невже влада не могла притягти до відповідальності тих депутатів, які згідно статті 111-1 Кримінального кодексу діяли як колаборанти-зрадники “публічно заперечуючи здійснення збройної агресії проти України”; – згідно п.3 статті 81 в разі “визнання судом …безвісно відсутнім”.

Для використання цієї норми достатньо було спочатку внести зміни до Цивільно-процесуального кодексу, який визначає умовою для визнання фізичної особи безвісно відсутньою термін один рік. Справедливо було б для народних депутатів та посадових осіб в умовах воєнного стану зафіксувати термін у 6 місяців. Тоді, щонайменше, 10 депутатів, які втекли закордон напередодні 24 лютого, і вже більш як 9 місяців “безвісно відсутні”, вже давно втратили б свій депутатський імунітет.- згідно п.4 статті в разі “припинення його громадянства або виїзду на постійне проживання за межі України”.Ця конституцйна норма дає всі можливості нарешті внести зміни до Закону про громадянство України щодо можливості “припинення громадянства народних депутатів та посадових осіб, які мають громадянство інших країн” або є “платниками податків в інших країнах”. Повірте, це б конституційно підчистило ВР не на одного депутата.

Тож як бачимо, Конституція не винна, що очільники ВР і владна команда, які прикриваючись Основним Законом, узгодили бізнесово-прагматичний договірняк з депутатами із партії Медведчука-Путіна. Між іншим побоювання, що замість депутатів-списочників із ОПЗЖ, зайдуть інші депутати марні. Для цього достатньо уточнити норми Виборчого кодексу, за якими список кандидатів в депутати від ЗАБОРОНЕНОЇ в судовому порядку партії визнається нечинним.

Підсумовуючи, нагадаю народну політичну мудрість: очистити ВР від депутатів-зрадників просто – було б бажання!