Київпастранс може залишитись без водіїв

Водії масово звільняються через заборгованості по заробітній платі. Але окрім відсутності грошей, вони також змушені за власні кошти купувати запчастини для автобусів і тролейбусів.

«Та скільки можна, знущаються просто. Мало того, що зарплату не виплачують, так в останній місяць мені довелося ще й тріснутий піддон автобуса зварювати, а потім купити ще й масло. Все за свої гроші! Витратив 1800 гривень! Плюнув і звільнився», – обурюється колишній працівник автопарку №7 Микола Тарасюк, який був за кермом 51-го і 18-го автобусів.

Проблема існує вже давно. У жовтні керівництво Київпастрансу заявило громадськості, що вже почало погашати заборгованості. Але водіям і кондукторам видали всього по 500 гривень, і на цьому все закінчилося.

Керівництво Київпастрансу виправдовується, що грошей на зарплати немає через те, що ціни на паливо і запчастини постійно зростають, а коштів на рахунки підприємства надходить мало.

Влада міста погасити борги обіцяє за рахунок додаткової субвенції з держбюджету. КМДА очікує та вірить, що отримає від Кабінету міністрів 50 мільйонів гривень, які будуть перераховані підприємству для виплати заборгованості по заробітній платі.

Trackbacks and pingbacks

Leave a Reply