Дослідники виявили пряму залежність між настроєм працівників та ефективністю їхньої роботи
Дослідники кажуть, що фахівці зі щастя стануть невдовзі однією із найзатребуваніших професій у світі!
— У багатьох українських компаніях щодня прийнято запитувати співробітників: “З яким настроєм ви прийшли на роботу?”, — розповідає в коментарі газеті Експрес Катерина Криворученко, керівник експертно-аналітичного центру HeadHunter. — Дехто практикує створювати посаду менеджерів зі щастя.
Адже від того, як людина почувається у колективі, наскільки їй комфортно, залежить якість виконання завдань. За підрахунками вчених Ворвикського університету, щастя збільшує продуктивність праці приблизно на 12%, а кожна щаслива людина робить тих, з ким вона регулярно контактує, щасливішими на 9%.
Американський психолог Шон Ачор, автор книги “Перевага бути щасливим”, стверджує: щасливі співробітники на 31% ефективніші, аніж ті, хто працює у поганому чи тривожному настрої. Вони забезпечують на 37% більші продажі, на 30% рідше хворіють, на 22% краще задовольняють своїх клієнтів і генерують у три рази більше творчих рішень. Сьогодні департаменти щастя працюють у більш ніж 3 тисячах компаній у всьому світі.
— Але ж “щастя” — досить умовне поняття.
— Так, у це поняття вкладається багато аспектів. Наприклад, якщо ваша робоча техніка постійно зависає, то настрій псується, це також впливає на рівень щастя.
Наші опитування показують, що найчастіше є три фактори, які заставляють людину змінювати роботу. Це — зарплата, можливість кар’єрного зростання, атмосфера в колективі. На запитання, що сприяє формуванню комфортної атмоcфери, опитувані зазвичай відповідали — взаємодопомога, терпимість, спільне святкування чи спільний відпочинок. Якщо взаємодопомога у колективі існує, людина відчуває захищеність, комфорт. І тоді видає найкращий результат як фахівець.