Більшість українців радше повірять рекомендаціям знайомих, ніж традиційним джерелам реклами – дослідження

Серед усіх джерел інформації про товари і послуги найвищу довіру в українців викликають рекомендації знайомих (81%), відгуки споживачів, опубліковані онлайн (63%), та інформація на сайтах брендів (59%). Серед традиційних ЗМІ українці в деякій мірі довіряють рекламі на білбордах і в журналах (по 34%). Меншим авторитетом користується інформація про товари і послуги на ТБ (32%), в газетах (31%) і на радіо (30%). Рівень довіри до нових видів реклами наближається до традиційних: так, онлайн відеорекламі довіряють 29% респондентів, а рекламі в соціальних мережах 32%.

Рівень довіри до банерної реклами та рекламної розсилки електронною поштою поки достатньо низький – 20% і 19%, відповідно. Найменше українці довіряють текстовій рекламі на мобільних телефонах – всього 15%. Загалом, за даними дослідження можна сказати, що більше половини українців довіряють рекламній інформації про товари і послуги.

У ході дослідження споживачів запитали не тільки про їхню довіру до різних джерел реклами, але і про те, наскільки ці канали є стимулом для здійснення покупки. Більшу частину українських покупців інформація стимулює придбати товар або послугу: так, здійснюють покупку за рекомендацією знайомих 81% опитаних, на 69% впливають відгуки споживачів, а інформація на сайтах брендів спонукає 63% респондентів зробити ту чи іншу покупку. Реклама на ТБ мотивує лише 47% українців, реклама в газетах і журналах – 43% і 45%, відповідно. Реклама в соціальних мережах впливає на процес покупки 45% респондентів. Найменше впливає на прийняття рішення про покупку продакт плейсмент в ТВ програмах – всього 25%.

Зміст реклами також впливає на рівень довіри до інформації про товар або послугу.

Дослідження показало, що ролики з гумористичним сюжетом користуються найбільшою популярністю серед українських споживачів (61%). Реклама на основі реальних життєвих ситуацій резонує з 43% опитаних. Ролики з сімейними сценами подобаються 37% українців. Що цікаво, тільки 6% українських респондентів імпонує реклама за участю знаменитостей і всього 3% – за участю спортсменів. В цілому, реклама зі знаменитостями має слабкий відгук у споживачів в Європі, і тільки в Росії та Сербії цей показник перевищує 10%.

 Дослідження довіри до реклами було проведено серед 30 000 онлайн-респондентів у 60 країнах світу, в тому числі в Україні, в період з 23 лютого по 13 березня 2015 року, з метою відобразити сприйняття споживачами різних джерел інформації та видів реклами. В Україні було опитано 528 онлайн-респондентів.

Trackbacks and pingbacks

Leave a Reply