Безпечний сервіс: ЦНАПи приймають виклик пандемії

Масштабний карантин, що триває в Україні вже понад пів року змушує громадян з іншого ракурсу поглянути на формат роботи Центрів надання адміністративних послуг, адже потреба людей у послугах була, є і буде.

Щоб уникнути можливого колапсу у наданні адміністративних послуг в умовах пандемії, столичні ЦНАП знайшли вихід із ситуації заради комфорту відвідувачів та, наразі, впевнено нарощують оберти дистанційного обслуговування заявників, зменшуючи потік контактних візитів до установ та створюючи для споживачів оптимальні умови доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.

Тож всі охочі можуть обрати шляхи замовлення потрібних їм послуг на свій смак: від використання зручних державних онлайн сервісів, до замовлення послуг через електронний кабінет або засобами поштового зв’язку.

На сьогодні громадянам та бізнесу доступними до замовлення поштою є більше ста адміністративних послуг. Єдина вимога – відповідність документів, які надсилаються поштою, вимогам законодавства.

До переліку таких послуг віднесено послуги у сферах будівництва та архітектури, землекористування, підприємницької діяльності, охорони природних ресурсів, захисту прав дітей, а також дозволів на застосування праці іноземців та житлових питань.

Затверджені переліки зазначених послуг доступні на офіційних порталах Центрів надання адміністративних послуг та їх майданчиках комунікації із заявниками в соціальних мережах та месенджерах.

У період карантинних обмежень замовлення адміністративних послуг поштою є одним з найкращих способів безпечної комунікації з державними установами, що надають послуги, а нові «правила гри», продиктовані пандемією, є альтернативним способом для заявників реалізувати своє право на якісний, а головне безпечний сервіс.