Абоненти “Київстар” можуть безкоштовно дзвонити у контакт-центр “Київенерго”

У абонентів мобільного оператора «Київстар» з’явилася можливість телефонувати до контакт-центру ПАТ «Київенерго» за внутрішньомережевим тарифом на короткий номер контакт-центру «Київенерго» 1588 безпосередньо з мобільного телефону. Трохи раніше така можливість з’явилась у абонентів «МТС».

Вартість дзвінків на номер 1588 для абонентів «Київстар» прирівнюється до вартості внутрішньомережевих дзвінків. Це означає, що для більшості абонентів популярних тарифних пакетів мобільного оператора дзвінки до контакт-центру «Київенерго» будуть безкоштовними.

Запропонувати абонентам таку тарифікацію дзвінків вдалося завдяки прямому взаємовключенню контакт-центру компанії Київенерго з мережею «Київстар» за допомогою волоконно-оптичної лінії, побудованої оператором в рамках надання конвергентних послуг зв’язку для Київенерго.

Trackbacks and pingbacks

Leave a Reply